03 March 2011

Who? What?



Eh eh, korang nak tahu tak. Semalam saya mimpi best uh. Tak tahu la ekk camne nak explain sebab mimpi mimpi saya ni selalunya pelik pelik sikit. Tapi yang pentingnnya ade sorang mamat ni, handsome la juga ann, pastu kat dalam mimpi tu he's my boyfriend! Hehe, agaknya saya ni dah lama tak berkapel kapel ni kan. Sampai temimpi mimpi bagai. This is actually my second time mimpi camgini. Yang first time tu, woahhhhh. Memang best gila, serius! Mamat tu memang handsome, stylish, baik. Hehe, seronok seronok. Kan best kalau mimpi jadi kenyataan :/

Anyway, semalam dah install dah the sims, nasib baik. Game kesayangan saya ni tau. Sebenarnya, memang dari kecik lagi saya suka main game ni, kat ps2 especially. Tapi sekarang cd tu semua dah rosak, calar la apa la bagai. Nasib baik ada computer. Dah nak makan kejap, byebye.