22 April 2011

Temuduga warga negara maju I

Hollo hollo. Uhuk uhuk, assalamualaikum semuaaaaaaaaaa.
Hehek, dah lama tak update bende alah ni. Rindu tak rindu tak? Muahaha ;p

Okayy, umm, apa ek nak cakap, terlupe pulak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAAA!!! Nak cite pasal interview kat Uitm Johor Bahru. Pada hari Sabtu, 16 April 2011. Huhuk, saya tahu dah lama dah tapi baru nak cerita tapi suka hati saya la peduli apa, ada aku kesah kewwwww? Uhuk uhuk.
Ni ha buktinya :)

CLICK UNTUK TUMBESARAN YANG SIHAT. Hehek.
Diploma Seni Lukis Dan Senireka.

Hmm, masa first-first tu ayah saya call dia bagitahu yang saya dapat temuduga tu. Memula macam tak percaya je an sebab isi borang kemasukan tu pun last minit je. Tapi alhamdullilah la, bersyukur sebab dapat kan kan daripada takde, betul tak?

Tapi selalunya kalau pasal temuduga bagai bagai ni kan mesti rasa takut and nervous kan. Masa dapat tu kepala otak ni dah blank dah, sebab takut sangat nak pergi interview. Btw, dapat tau tu masa 13 April so there's like plenty of time to prepare kan tapi tak kira aku nervous nak mati jugakk! Dah dapat tu g la check kat website dia, rupanya betul dapat, dapat senireka je, saya ni bukannya budak sains tulenn. Saya biasa biasa sahajee. uhuk uhuk. Tapi saya ni tak reti melukis langsung boleh tak, cuma dari dulu memang minat graphic design and multimedia. Grafik memang under seni lukis dan seni reka so terpaksa amik la kan demi mencapai cita cita bangsa dan negara. Hmm, bab melukis ni haihh tu yang risau gila tu sebab time interview ni nanti kena melukis. Takutt wohh. Saya ni kalau setakat melukis orang lidi tu boleh la. Hehek.


HAHA. Emm, pastu mumy n papa pun belikan kertas lukisan, pencil, pemadam and siap siapkan la segala dokumen penting yang harus dibawa ke temuduga tu nanti.

Hmm, dah sampai sini sahaja. Lain kali, saya cerita pasal hari temuduga tu pula okayy.
Selamat tinggal :D




CLICK LIKE KALAU SUKA :D