08 April 2011

Selamat hariii birthdayyy! :D

Assalamualaikummmmmm! HAI KORANGSSSS!
Ehem ehem, entri ni khas ditujukan buat adikku yang tersayang. Tersayang? Chewahhh :p
Semalam, bersamaan dengan 7/4/2011 adalah birthday adikku yang bernama
FAIZ AIMAN TAN BIN MUHAMAD FAIZUL TAN
bawah ni gambar dia, nak facebook dia, carilah sendiri!





Dia lah adik yang paling rapat sekali dengan aku, tapi kalau kena marah ke apa ke dia mesti cepat merajuk. Tah pape. Tapi kejap je kot merajuk tu. Dia ni juga partner korea aku. Haha, sebab dia jugalah aku minat korea. Lagu and drama and whatnot. Dia ni lagi tinggi dari aku, tak adil kan adik lagi tinggi dari kakak tapi itulah kenyataannya. Emm, dah aku tak tau nak cakap ape lagi. Oi faiz, HAPPY BIRTHDAY! Semalam papa takde, so harini baru keluar celebrate birthday kau, suka la tu, nanti dapat phone baru. Wah wahhh, habis ahh, tengah tengah malam nanti buka lagu korea je memanjang. Hahaha, papepun. Belajar rajin rajin, jangan lupa solat. Huahuahua. Present dari aku takde, ni je yang aku mampu bagi kat kau. Ok dah byee.






CLICK LIKE KALAU SUKA :DD