18 December 2009

One Morningg

Heyy
Hari ni aku bangun awal, pukul 8 lebih!
First time bangun awal time cuti sekola. Haha. Sebenarnye satu malam ta leyh tido. Banyak sangat pikir pasal masalah. Haihh =.=" Dahsyat betol aku nieyy, pikir banyak2 sampai ta leyh tido :d
Pastu tetibe je leyh selseme lak, shitt. Aku benci sakit! Sungguh menyeksekan. Malas na mam obat yang pahit, hee. Momo ade kat sebela aku nieyy, dye temankan sambil melihat burung kat luar. Aku ta tau la na cakap ape lagi. Emm, btw, yupp, aku lom mandi agy. Haha. Jap agy aku pegi mandi oke :p Lepas nieyy na beli Pc Game; THE SIMS 3 yang berharga RM 30. Wtf? Mahal gyle, haha. Yelaa, aku an miskin, ta mcam bapak kau doe. Lol. Emm, lagi satu, phone aku rosak. Cibabeng betol la. Na beli phone baru, ta mampu, na mintak parents, takott :d Camne nieyy, pening sia. Runsing2 133 Haiyaa, nvm, nnt pandai2 la pujuk mumy belikan. Hehe. Emm, ta tau na taip ape agy. Sampai disini sahaja kot. Bubye.

TOODLES.
much love,SHEILA