09 January 2010

2010

Heyy all bloggers.
Thanks for reading.
Sorry sebab da lame ta update blog ni, sampai da berhabuk da. Haha :d
Okay sebenarnye entry kali nieyy untuk saje2 je, na cite pasal sekolah and etc. Tahun nieyy masok kelas 5 Nilam, aliran ICT. Cikgu dye pon oke2 gak, act, aku baru 3 ari sekola. 2 ari aku ta datang skola sebab demam, sore throat, flu. Haihh, nasib badan. Tapi takpe, aku da jumpe doctor mase awi jumaat tu, da dpat surat MC :]
Emm, aku memang selalu saket, start dari tahun lepas lagi sebab badan aku ni kurang antibody. Setahun mungkin saket 22 or 23 kali. Banyak kali kan. Haha, terpaksa la terima, na buat cmne an. Emm, anyway, tahun nieyy aku rase mcam sunyi sangat. Ramai kawan2 aku yang da berubah, kenape ekk? Aku ta paham la kenape senang sangat orang berubah. Da terlalu banyak kali aku kehilangan kawan2 aku, rase sedeh sangett. Tapi na buat cmne an, setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
To my sugarhati, mamok, bella, sharifah, zuhairah aku sayang korang gila2 :D Tapi tahun nieyy pon best gak, aku da rapat dengan Adib, si bongekk :DD, comel or fikri, Effa; adekku yang chumel gile, Fifyy; adekku yang chumel gak :)
Dorang sume baek2, best dapat kenal ngn dorang sume.
Aku sayang dorang sampai mati, so, jangan na pandai2 kaco or saketkan aty dorang, tempeleng kang baru tau XD
Heh, oke la, samapai disini sahaja entry pade kali nieyy. Ta tau da na tulis ape lagi. Lepas nieyy na gi mam obat, malasnyee =.=" Hehe, bubyeeee <333



p/s: Blog akan diupdate pada bila- bila masa sahaja.

much love,SHEILA