09 January 2010

YM- ing :DD

Hehe, oke. Blog entry pade kali ini adalah untuk suke2, hiburan hati, kenangan gembira sahaje, oke?
Perbualan ini adalah antara aku dengan besties aku. Aku malas na tuka ape2, so, silalah baca sampai habis untuk memahami kisah sebenarnye, terima kasih :)

damnit_faqih: makcikk
damnit_faqih: asal tak dtg?
SykoSheila: aku pindah la pak cek
damnit_faqih: ha?
SykoSheila: PINDAHH!!!!
damnit_faqih: kau bia betull
damnit_faqih: kat manee
SykoSheila: abes tu kat skola sume mcm da lupe kat aku je
SykoSheila: da tanak lyan aku agy
SykoSheila: sedehh
SykoSheila: auww
SykoSheila: lbeh baek pindah ann
damnit_faqih: kau nehh
SykoSheila: aku pindah kota masai
SykoSheila: awi jumaat an aku dtg, amek sume fail2 aku
damnit_faqih: kau jgn main main
SykoSheila: betol
damnit_faqih:
SykoSheila: semalam aku dtg ckola, ko ta perasan ke?
damnit_faqih: takk
damnit_faqih: wehh
damnit_faqih: bia betull
SykoSheila: betol la ngekk
SykoSheila: takan tipu
damnit_faqih: tade sape bagitau akuu
SykoSheila: mmg la
SykoSheila: aku ta gtwu sape2 pon
damnit_faqih: sape yg tau?
SykoSheila: ko sorang je tau
damnit_faqih: kau nehh
damnit_faqih: haihh
damnit_faqih:
SykoSheila: aku saje je na bwt suprise
damnit_faqih: kau tipu kan?
SykoSheila: faqihh
SykoSheila: kalau aku tipu aku dapat ape?
SykoSheila: dapat dose tau!
damnit_faqih: knape tak pena cakapp
damnit_faqih: tetibe ajee
damnit_faqih:
SykoSheila: kan tahun lepas aku da ckp
damnit_faqih: taun lpas kau ckp kau maen2
SykoSheila: mne de
SykoSheila: aku ckap betol2
SykoSheila: kau yang ta percaye
damnit_faqih: SHIELA
damnit_faqih: kau tipu kannnnnn ?
SykoSheila: tak tipu la ngekkk
SykoSheila: aduhh
SykoSheila: budak nieyy
SykoSheila: ta percaye lakk
damnit_faqih: sampai ati kau tak pena bagitau akuu
SykoSheila: aku da bgtwu ape
damnit_faqih: at least , khamis tu bagitau la aku
SykoSheila: tak sempat
SykoSheila: aku g tengok ckola tu
SykoSheila: mcm best je
SykoSheila: budak2 mcm oke
damnit_faqih:
SykoSheila: ala, ko kat kelas bukannye layan aku pon
SykoSheila: sdfsdfsf
damnit_faqih: kau niiiiiii
SykoSheila: betol ape
damnit_faqih: nape kau invisible kan?
SykoSheila: ade budak online
SykoSheila: malas aku na layan org len
SykoSheila: hehe
damnit_faqih: alaaa
damnit_faqih: tapi
damnit_faqih: nape kau pinda
SykoSheila: aku tengok korang sume mcm da ta layan aku je
SykoSheila: mcm boring
SykoSheila: sebab tu pindah
SykoSheila: dpat kawan baru
SykoSheila: pakwe baru kott
damnit_faqih: SEBAB tu aje?
SykoSheila: heh
damnit_faqih: kau pinda sebab tu aje ?!
SykoSheila: yela
SykoSheila: lgpon susah la mkbpak aku na anta
SykoSheila: jauh sngat
damnit_faqih: kau tade bagitau org lain ke ?
SykoSheila: ta
damnit_faqih: sorang pun tade?
SykoSheila: dorang bukannye kesah pon pasal aku
SykoSheila: buat ape na bgtwu
damnit_faqih: aku cakap ngn kau kan
damnit_faqih: smue org mesti SEDEH bile tau kau pinda
damnit_faqih: PAHAM TAKK?
SykoSheila: cehh
damnit_faqih: kau pinda mcm tu aje
SykoSheila: keling
SykoSheila: tipu
damnit_faqih: tak bagitau sesape
SykoSheila: bia arh
SykoSheila: takpe
SykoSheila: ta mati pon kalau ta de aku
SykoSheila: ann
SykoSheila:
damnit_faqih: kau bole suke lagi?
damnit_faqih: senyum lagi?
SykoSheila: npe?
SykoSheila: jgn la mara ngekk
damnit_faqih: kalau kau nak tau
damnit_faqih: yg tak kesah kan org lain tu kau
damnit_faqih: bukan kitorang
damnit_faqih: da la tak bagi tau sesape
damnit_faqih: kau niii
damnit_faqih:
SykoSheila: ehh, apsal plak
SykoSheila: ala
SykoSheila: aku piondah bukannye jaoh pon
SykoSheila: *pindah
SykoSheila: kat kota masai je
SykoSheila: bknnye ta leyh jumpe lngsung
SykoSheila: oiii
SykoSheila: faqihh
SykoSheila: idop ke tak nieyy?
BUZZ!!!
damnit_faqih: nta la
damnit_faqih: aku tak tau nak ckp ape
SykoSheila: hahahahahahahahhhhahahahahhahahah
SykoSheila: aku ta pindah la
damnit_faqih: bodo
damnit_faqih: babi
damnit_faqih: bangang
damnit_faqih: bongok
SykoSheila: hahaha
SykoSheila: hahaha
damnit_faqih: setan
SykoSheila: hahaha
SykoSheila: hahaha
SykoSheila: hahaha
SykoSheila: sayang jugak ko kat aku ann
damnit_faqih: da aa kau
SykoSheila: HAHAHAHA
damnit_faqih: bla aa kau
SykoSheila: alal bucuk2
damnit_faqih has signed out. (1/9/2010 9:23 PM)

SykoSheila: oiii
SykoSheila: siot arh lu
SykoSheila: gurau sket pon ta leyhh
SykoSheila: kuat touching betol
SykoSheila: hishhhh
SykoSheila: hehe
SykoSheila: faqihh!!!!!!!!
SykoSheila: cowieeeeeeeeeee
SykoSheila: aku ta dtg sebab aku demam la ngek
SykoSheila: demam panas
SykoSheila: saket tau badan aku
SykoSheila: ko ta kecian ke
SykoSheila: huhu
SykoSheila:
SykoSheila:
damnit_faqih: ta payah nak bigi alasan !
damnit_faqih: *bagi
SykoSheila: hehe
SykoSheila: betol
SykoSheila: la
damnit_faqih: bengong
SykoSheila: aku sje je na test
damnit_faqih: kau buat main je bende2 ni
SykoSheila: syg juga ko kat aku ann
damnit_faqih: syg mende
damnit_faqih: benci tau ?
damnit_faqih: benciiiiii
SykoSheila: hehe
damnit_faqih: suke2 je nak men2
damnit_faqih: geram akuuuuuuuuuuuu
SykoSheila: benci aku pon takpe
damnit_faqih: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
SykoSheila: len kali la aku pinda betol2 oke?
SykoSheila: benci aku enn?
damnit_faqih: SUKATI KAU LA !
damnit_faqih: blueeekkkkkkkkkkk !
SykoSheila: hehe
damnit_faqih:
SykoSheila: k la pak cik
SykoSheila: aku na opp
damnit_faqih: off la
SykoSheila: aku baru pas mam obt aku
SykoSheila: na tido
damnit_faqih: haihhhhh
SykoSheila: pening kpale tau!
damnit_faqih: rehat cukup2 tau
damnit_faqih: get well soon
SykoSheila: hehe
SykoSheila: ingtkn ta syg aku
damnit_faqih: diam ahh lu
SykoSheila: haha
SykoSheila: bubyee
SykoSheila: tedy bear
SykoSheila: haha
SykoSheila: rindu laa
SykoSheila: :D
SykoSheila: :p
damnit_faqih: :)
damnit_faqih: byeeee
SykoSheila: eyyy
SykoSheila: keje ckola bnyk ta?
SykoSheila: lupe na tnye
SykoSheila: hee
damnit_faqih: byk gak
damnit_faqih: karangan
damnit_faqih: rumusan
damnit_faqih: essay
damnit_faqih: science
damnit_faqih: nota
SykoSheila: sains ko da ciap?
damnit_faqih: :D
damnit_faqih: blommmmm
SykoSheila: hehe
damnit_faqih: :p
SykoSheila: tunjuk gigi
SykoSheila: ta ciap la tu
damnit_faqih: ehh KAU
SykoSheila: k laaaaaaaaaa
damnit_faqih: kau maen2 lagi ngn aku siap lu
SykoSheila: eleh
SykoSheila: ape siap
damnit_faqih: aku siat siat kau
SykoSheila: sini la
SykoSheila: bak datang!
SykoSheila: :D
damnit_faqih: tapayah belagakk
damnit_faqih: nanti kau
SykoSheila: hehehehe
SykoSheila: k la
SykoSheila: bubye
damnit_faqih: daladala
SykoSheila: ade org kat luar rumah
damnit_faqih: g tido
SykoSheila: bubyee
SykoSheila: :D
damnit_faqih: g TIDO
SykoSheila: oke pak cik tedy
SykoSheila: haha
SykoSheila: :DD
damnit_faqih is typing...
damnit_faqih: byeee


Haha, oke kesimpulannye. Kawan aku nieyy sayang aku oke, dye sedeh auw aku na pindah. Haha, cowiee ngekk! :DD Habis la aku, nek ckola. Pasti dikerjain oleh pak cik nieyy. Hee :]

Sekian terima kasih. Selamat tinggal dan sila datang lagi :)

much love,SHEILA