07 July 2011

Hai hai hai (Y)

Assalamualaikum semua. Pe cite?  Sihat tak? Kalau sihat alhamdullilahhhh, tapi kalau sakit tu jangan lupa makan ubat ye. Sama leww macam saya, baru kena keracunan makanan haritu. Dah 4 hari dah ni but still tak okay lagi. Huhuii, dugaan dugaan :)

Sebenarnya saya baru lepas balik dari klinik sebab kawan saya #Nurul Nadia/ Diddy ni dia kena amik darah, so, saya temankan la dia. Harini kelas tak banyak, 2 jeww. Tu pun tadi kelas BEL, madam takde so kiterang semua buat kerja sendiri.

Hmm, ape lagi ek nak cerita, takde idea ahhhh. Ohh, btw, saya dah tukar background, animal print. Sejak bila ntah ni, tetibe boleh terminat pulakk. Suka tak suka tak? Kalau tak suka pun aku kesah hape. Muehehe :P

Adehh, sakit perut lak. Dari pagi tadi asyik sakit peruttttttttt je.
Ehemm, hari sabtu ni Instedt akan mengadakan hari Sukan Rakyat bersama my TV3, so banyak la aktiviti yang akan dijalankan nanti. Rasanya nanti ade artis datang jugak kot. Wohoooo, sape la agaknye ek? Saya pun tak tau la. Sebenarnya, saya kena masuk kawad kaki, tapi dah 3 hari m.c kan so, tak jadi nak take part sebab dah full. Hmm, takpeeee, nanti saya bersorak jela untuk kawan kakak abang semua, okay? :)

Minggu depan adalah minggu terakhir sebelum cuti sem uitm, yipeeee, pasni cuti seminggu. Tapi kan tapi kan, alaaaaaaaaa :'( Cuti seminggu jeww, ni yang sedih ni, hm, tapi takpe la kot, asalkan dapat duduk rumah dengan family semua. Nampaknya minggu ni saya tak balik rumah laa, terpaksa stay di dorm pada hujung minggu ni. Lagipun, hari ahad ade kesatria jadi memang takde alasan nak balik rumah la kann.

Saya rasa kan masa cuti sem nanti, saya nak ajak budakbudak 5 Nilam hangout la, rindu gila kot diorang :D Dah lama tak ketawa samasama macam orang gila dan merepek dengan diorang. Huuu, rindu sehhh :(

Eh eh, okay la, sampai disini sahaja. Kbye :D